vineri, 5 septembrie 2008

Day dream

Florin vorbeste cu mine.... buzele lui se misca dar eu nu inteleg ce zice!Nu aud nimic! Nu pot! am urechile infudate... neamtu' sau austriacul,ce o fi si asta, vorbeste si el... fata aia traduce. Vreau sa se termine cat mai repede. Imi explica ceva de piele; irelevant... dar asta ma duce cu gandul la pielea ta catifelata de pe fund... Iubesc sa te ating. mi'e dor sa te ating... Vreau sa fiu atat de aproape de tine incat nici hainele sa nu ne desparta! Vreau sa iti simt pielea uda "si daca nu de la apa atunci de la mine" ;)) te vreau creata.... ondulata. Te vreau dezbracata, doar pentru mine timpul sa se opreasca atat cat eu sa'ti pot explora tot trupul de la degetul mic de la picior pana la ultimul fir de par gaben vopsit!!!!
Tocmai m'a intrebat neamtul daca eu vreau sa acumulez tot ce ne povesteste el, pentru ca scrui asa mult...
Mi'a intrerupt ideea....
Te vad dezbracata...

3 comentarii:

Anonim spunea...

:)) la ce visezi tu in timpul orelor de curs cu nemtii...la blonde vopsite ? :O

ionu spunea...

pai da

aanouk spunea...

"The best and the most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart"... and you get to day dream :)