duminică, 11 ianuarie 2009

Un vis despre paris

Paris... cu tine s'a mai dus un vis.... Ca tot urmeaza Martin Luther King Day, care avea un vis, sau mai multe... visurilor lui i'au luat mai mult sa se implineasca. Am revenit in "civilizatia" din Bucuresti unde spre surprinderea autoritatilor a si nins acum 2 zile... si eu am fost surprins ca a nins in ianuarie, daca se intampla asta in iunie intelegeam dar, Vai Doamne!!! nu in IANUARIE (luna cunoscuta de altfel si sub numele de gerar cuvant compus din ger + sufixul ar!
Parisul a fost merveilleux, dar cam "scurt", just like day-dreamin'! Mai ales ca am fost cu ea care este mare amatoare de plimbari si vizitat de muzee. Am vazut impreuna Luvrul, Chateau de Versailles, Moulin Rouge, Marele Maldar de Fiare adica telea Tour Eiffel, KFC'ul din Place de la Republique, o mignona camera de hotel de 2 papadii (aveam dus in camera, pat si net, what more could you ask for:-??) Am avut un revelion plin de artificii (am adus si acasa, ca ei mai aveau;)) )
Urmatoarea destinatie (vis) e Muntenegru... Sper:-s Nu pun un counter pentru ca nu ne'am hotarat inca... dar sigur dupa ce imi iau permisul.

Niciun comentariu: