joi, 10 decembrie 2009

Ferentaristu' in Diham

tramvaiul... mijlocul de transport cel mai "apreciat" de bucuresteni. Eu am o ruta fixa cu tramvaiul, de la Piata Hurmuzachi merg doua (2) statii. Statii mai mult sau mai putin pline de calatori cu mai mult sau mai putin importante lucruri de facut. De exemplu in seara asta am avut ocazia sa intalnesc cativa baieti de etnie(tigani)care, dupa galagia pe care o faceau parea ca au urechile infundate sau cel putin ca au fost crescuti in discoteca si trebuiau sa vorbeasca extrem de tare pentru a se intelege unii cu altii. Bun... asta cu galagia e mai putin importanta, foarte important de stiut pentru noi ceilalti este faptul ca si etnicii astia sunt de mai multe categorii... cum mi'am dat seama ??? Pai... cel mai burtos dintre tineri(media de varsta fiind 20 de ani) a avut una dintre cele mai edificatoare replici la intrebarea "tovarasului" sau (veriga lipsa). La intrebarea unde coboram ba?la Diham? raspunsul a fost pe masura: cum la Diham ba?!?! Da'te dracu' da Ferentaristu' dracu' ca nu stii sa umbli in Bucuresti!

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce mai faci mai?ti-ai schimbat id-ul de mess de nu mai da lumea de tine?