marți, 16 decembrie 2008

De post cu personalitate precara

De mult timp nu am mai facut un post cu personalitate, in care sa'mi scriu ofurile, visurile, multumirile, nemultumirile..... si nu voi face asta nici acum.
problema cu blogul este ca iti trebuie timp sa scrii un post. timp pe care eu NU il am. imi mai vine cate o idee dar imi trece repede, uit destul de repede sau oricum inainte de a ajunge la un PC. De exemplu duminica seara am avut miliarde de idei dar atunici cand am ajuns acasa.... BLANK. Era ceva despre baiatul cu ceaiul in cap si despre nota, despre cat de bine ma simt in bratele ei si... iar am pierdut ideea.
Inteleg din counter'ul meu ca sunteti cativa care totusi cititi aberatiile fara sens pe care le indrug eu aici. Multumesc si nu promit ca voi scrie ceva interesant.

2 comentarii:

Jaded spunea...

nu te mai scuza atata. mai bine scrie pe hartiute ce ai de zis ...si nu mai varsa ceai in capul oamenilor si apoi sa mai incepi sa si razi. ntz ntz ntz. mama ta nu te-a invatat ca nu e bine sa bei plante?

ionu spunea...

@Jaded Plantele in exces nu prea fac bine sau fac PREA bine... e dovedit printr'un studiu aprofundat;))